Blogi syntyi Onnin musiikin markkinointia varten. Tällä hetkellä taiteilija(työ)nimenä on Onni P II ("Onni P toinen" --> isoisäni oli sukulinjamme ensimmäinen tietämäni Onni P, joten minä olen heistä se toinen), mutta lopullinen taiteilijanimi pitää päättää siinä vaiheessa, kun musiikki on julkaisukunnossa. Tavoitteena olisi löytää uniikki, mutta itselle sopiva nimi.
Tässä vaiheessa lienee hyvä kiittää ihmisiä, jotka enemmän tai vähemmän saivat potkittua mut studioon pöytälaatikkobiisieni kanssa.
Hans K.
Olit oikeastaan ensimmäinen, jolta saamani palaute kannusti tekemään oikeasti jotain julkaisukelpoista.
Kari V.
Olit ensimmäinen, jonka kanssa biisejä työstettiin yhdessä. Kiitos ideoista ja feedbackista. Ideoita vaihdettiin lukuisten liitetiedostojen verran.
Samuli H.
Jaksoit hinkata biisejä treeniksellä minun ja Karin kanssa. Olet lukuisien ideoiden aivomyrsky!
Mutta sitten tuli muutto toiseen kaupunkiin, joten vanhat soittokaverit jäivät ja projekti jäätyi paikalleen....
Hansu, Elkku & Emil
Kiitos, että piditte liekin palamassa, vaikka jazz veikin osaltanne pidemmän korren ;)
NYT:
Työn alla kolmen biisi promopaketti ammattimiesten Egon V. ja Jonne M. kanssa. Postailen tänne projektin edistymisestä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti