perjantai 5. helmikuuta 2016

Radiosoitto!

Kallio soi tänään Radio Dein Biisikiikari-ohjelmassa. Ohjelma tulee uusintana huomenna lauantaina 6.2. klo 10:30.

Olin vähän epävarma siitä, olinko käsittänyt oikein biisin esittämisajan. Lisäksi olin juuri samaan aikaan ohjaamassa fysiikan laboratoriomittauksia, joten siinä ei paljoa hehkuteltu oman biisin ensikosketusta radion kanssa. Niinpä laitoin stream-tallennuksen käyntiin ja kuuntelin ohjelman - tai ainakin ne biisini esittelyyn käytetyt pari minuuttia - illalla työpäivän jälkeen.

Omituista. Oma biisi radiossa. Äsken biisit olivat vielä vaiheessa ja tänään yksi soi jo eetterissä. Onkohan tämä hetken hurmaa vai jääköhän se pidemmäksi aikaa aalloille...