Otsikon lukemat ovat biisieni näyttökerrat Youtubessa.
Julkaisun tienoilla ilmeisesti muutama kaveri pisti Facebookissa linkkiä jakoon ja ekojen päivien hype oli suorastaan hervottoman suuri. Tässäkin blogissa vieraili ilmeisesti yli kymmenen ihmistä päivän aikana :-)
Niin siinä taisi kuitenkin käydä, että meikäläinen ei osunut uutisvirrassa suuren aallon harjalle, vaan parin päivän tehosoiton jälkeen näyttökertojen määrä ei juurikaan enää lisäänny. Aina silloin kun jaksan mainostaa uusille tyypeille, tulee laskuriin muutama uusi pyörähdys.
Seuraavaksi pitäisi varmaan alkaa kaivella tapahtumajärjestäjien yhteystietoja ja ulottaa spämmääminen heihin.
Biisien playlist löytyy täältä. Näin hypen jälkeen harmittaa, että en heti alusta lähtien huomannut laittaa linkkiä playlistiin jokaiseen biisiin. Ilmeisesti AHORia jaettiin eniten, koska se on myös eniten saanut näyttökertoja. Sen kautta ei kuitenkaan ilmeisesti eksytty välttämättä kuuntelemaan muita biisejä. Nyt tämä ongelma on korjattu - tai ainakin mahdollisuus tutustua muihin biiseihin tarjottu.
Muutama sana Youtuben laskurista: Aluksi luulin, että omat klikkaukset kerryttävät näyttökertoja Youtuben laskuriin. Ilmeisesti näin ei olekaan - ehkä? Lisäksi välillä tuntuu, että laskurista häviää näyttökertoja. Muut valittelevat samaa ongelmaa keskustelupalstoilla. Ehkä nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa. Kenties omat klikkaukseni häipyvät tarkistuksen myötä tms. Täytyy tunnustaa, että en jaksanut perehtyä asiaan kovin syvällisesti.
Nyt on viikonloppu!