keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Iteroidaan, iteroidaan...

Tulin hakemaan tyttöjä mummolasta ja istun tasan tarkkaan samalla tuolilla kuin edellistä päivitystä kirjoittaessani neljä vuorokautta sitten. Sunnuntain sessio oli sikäli onnistunut, että saatiin miksauksia kohti lopullista muotoaan, vaikka ei saatukaan valmiiksi (kovasti valmista lupailin :-D). Edelleen tiedostot, mailit ja kommentit ovat sinkoilleet bittiavaruudessa.

Egon sai mut ylipuhuttua julkaisemaan biisit myös Youtuben ulkopuolella. Luultavasti Spotifyssä ja iTunesissa tms.

Ollaas kuulolla.

lauantai 21. marraskuuta 2015

Suuri päivä

Kuukauden hiljaiselo blogirintamalla ei tarkoita kuukauden hiljaiseloa projektin etenemisessä. Sähköpostit välillä Vaasa-Pietarsaari-Vaasa ovat kulkeneet tiuhaan tahtiin ja biisit ovat löytäneet matkan varrella lopullista muotoaan. Samalla olen onnistunut raivaamaan työtilani siihen kuntoon, että soittaminen/äänittäminen kotona on taas suhteellisen pienen kynnyksen takana. Isyyden mukanaan tuoma huomio on se, että soittokamojen pitää olla HETI saatavilla jos aikoo ehtiä soittohommiin.

Uusittu työtila ja soittimet suhteellisen helposti saatavilla.

Toin eilen perheen naiset "mammalaan" ja tämän päivän ohjelmassa on 3,5 tunnin ajo mammalasta Pietarsaareen, jossa on tarkoituksena höylätä biisit vihoviimeiseen kuosiin. Sitten alkaa biisien esittely ja keikkojen myynti. Ensin esittelen biisejä ihan vaan mailitse tai dropbox-linkkien kautta, mutta jossain vaiheessa julkaisen toki ihan yleisestikin.

Aamu-Onni ja pitkä ajomatka edessä.
Matkan varrella on syntynyt jo monia uusia ideoita, mutta vielä ei ole aika hehkuttaa niitä. Yritetään ensin selvitä tämän päivän seikkailuista :-)