Tulin hakemaan tyttöjä mummolasta ja istun tasan tarkkaan samalla tuolilla kuin edellistä päivitystä kirjoittaessani neljä vuorokautta sitten. Sunnuntain sessio oli sikäli onnistunut, että saatiin miksauksia kohti lopullista muotoaan, vaikka ei saatukaan valmiiksi (kovasti valmista lupailin :-D). Edelleen tiedostot, mailit ja kommentit ovat sinkoilleet bittiavaruudessa.
Egon sai mut ylipuhuttua julkaisemaan biisit myös Youtuben ulkopuolella. Luultavasti Spotifyssä ja iTunesissa tms.
Ollaas kuulolla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti