sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Teoston tilityksiä ja muutakin

Edellisestä päivityksestä on yli 2 kk, joten olisikohan aika rikkoa radiohiljaisuus?

Radiosoitoista:
Keväällä ja kesällä Kallio (ja jossain määrin myös Annetaan heidän olla rauhassa) soivat Radio Deillä. Näistä kertyi Teoston syyskuun tilityksessä 8,02 €. Tämä jää alle teoston maksurajan (25 €), joten työn rahallisia hedelmiä saa vielä odotella :)

Syyskuun tilitys sisältää kuitenkin radiosoitot tammikuun alusta maaliskuun loppuun, joten kyllä Dein soitoista on vielä jatkossa odotettavissa jotain tuloja. Lisäksi lähetin biisit Radio Patmokselle, jossa lupasivat ottaa biisit soittoon.

Olen käynyt satunnaisesti tarkastelemassa Radio Dein soittolistaa ja ainakin sen perusteella biisieni elinkaari Deillä on ehtoopuolella. Jos intoa piisaa, niin biisejä voi käydä toivomassa Deillä soiviksi esimerkiksi täällä.

Sitten muutama sana Spotifysta:
Julkaisin biisit Record Unionin kautta ja ne tulivat jakoon 26.7.2016. Olemattomasta mainonnasta johtuen biisit eivät juuri keränneet soittoja, mutta Dein musiikkipäällikkö Antti Suonio oli mukava ja lupasi ottaa Kallion Radio Dein uutuudet -soittolistalleen. Record Unionin tilastotyökalun perusteella näyttää siltä, että suurin osa soitoista on tullut juuri tämän tämän soittolistan kautta. Kiitos Antti!

Mutta sitten tapahtui jotain omituista:
Parin viime viikon aikana on käynyt niin, että biisit ovat saaneet hurjan paljon soittoja pienen kuuntelijajoukon toimesta (mikäli tilastotyökalua on uskominen). Kiitos kaikille kuuntelijoille! Ja jos joku tietää mistä on kysymys, niin otan ilolla tiedon vastaan.

Live:
Mun pitäis vissiin vaihtaa keikkamyyjää, sillä hän ei oikein meinaa hoitaa hommiaan. (Tähän asti olen hoitanut "keikkamyynnin" itse ;-) Koska bändin pelkkä liikuttaminenkin on aikaa ja rahaa vievää hommaa, olen viime aikoina panostanut loopperin käytön opetteluun. Jossain vaiheessa pitäisi tykittää Youtubeen looppausvideoita.

Niin: Totta kai keikalle lähdetään ihan täydellä miehitykselläkin jos joku haluaa tilata.


Seuraavaan kertaan. Siunattua syksyä kaikille!