Olin tänään pikkukeikalla. Kyseessä oli isäni serkkujen kokoontumisajot. Esitin pari ikivihreää hengellistä laulua ja yhden omani. Biisini "Niin" sai tänään ensiesityksensä.
Vedin biisit "mies ja kitara" -formaatilla. Reissu ei ollut niin dramaattinen, että siitä saisi suurempia keikkapäiväkirjoja aikaan. Mahapalkalla mentiin ;-)
Tulipahan pitkästä aikaa testattua keikkakunto.
Kiva päivä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti