torstai 7. heinäkuuta 2016

Serkkukekkerit

Olin tänään pikkukeikalla. Kyseessä oli isäni serkkujen kokoontumisajot. Esitin pari ikivihreää hengellistä laulua ja yhden omani. Biisini "Niin" sai tänään ensiesityksensä.

Vedin biisit "mies ja kitara" -formaatilla. Reissu ei ollut niin dramaattinen, että siitä saisi suurempia keikkapäiväkirjoja aikaan. Mahapalkalla mentiin ;-)

Tulipahan pitkästä aikaa testattua keikkakunto.

Kiva päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti