Tai tarkkaan ottaen tulivat jo perjantaina jakoon. Minulle tärkeimpänä tietysti Spotify. Samaan hengenvetoon todettakoon, että pikkuisen huolettaa ilmaisen Spotifyn mahdollinen loppuminen. Luulen sen vaikuttavan seuraavasti:
--> käyttäjämäärä vähenee
--> käyttäjien vähentyessä myös indieartistien saamat osumat vähenevät
--> Spotifyn merkitys uusien kykyjen julkaisukanavana pienenee.
--> Myyn soittokamani pois ja tehtailen lisää kersoja. ... okei tää vipa meni vähän ohi...
Tämä on vain yhden miehen hypoteesi. Ja kuulemma Spotify rimpuilee kovasti levy-yhtiöiden vaatimuksia vastaan.
Yritin eilen lisätä "Spotify play buttonin" tähän blogiin. Joko Blogger ei tue play buttonia tai sitten en vain osaa. Jos saan sen joskus toimimaan, niin lisään. Toistaiseksi voitte mennä Spotifyyn ja kirjoittaa hakukenttään: "Onni Pyhälahti" :)
Lopuksi pieni pyyntö:
Jos musiikkiani tulee vastaan eri jakelijoilla (iTunes, Tidal, Deezer, Spotify, Google Play & Youtube), niin käykää ihmeessä tykkäämässä, peukuttamassa, antamassa tähtiä, arvostelemassa, lisäämässä playlisteille jne. Kiva sekin jos joku jaksaa jakaa linkin esim. Facebookissa. Tässä ollaan kuitenkin sen verran pienellä momentuumilla liikenteessä, että kaikenlainen "street team"-avustus otetaan ilolla ja kiitoksella vastaan. Myös tänne blogiin saa käydä raapustamassa terveisiä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti