Onhan sitä tullut kyylättyä vähän väliä Youtube-klikkausten määrää, mutta en nyt sentään ihan kaikkia klikkauksia ole itse saanut aikaan. Tämän hetken klikkaukset:
Annetaan heidän olla rauhassa: 308
Kallio: 151
Pikkusormi: 126
Tein sellaisen soittolistan, jossa biisit ovat yllämainitussa järjestyksessä. Näyttää siltä, että osalla kuulijoista into hiipui ensimmäisen biisin jälkeen, mutta tämä lienee melko normaalia. Blogin lukijamääräkin näyttää MONINKERTAISTUNEEN tämän päivän aikana. Tosin moninkertaistuminen on näillä lukijamäärillä melko helppoa ;) Kiitokset kaikille tuttavilleni, jotka kävivät mainostukseni (=painostukseni) ansiosta kuuntelemassa biisit. Osa jopa linkkasi Facebookissa eteenpäin. Kiitos!
Julkaisu on kolmen biisin EP, joka kantaa nimeä Alku. Jakelen musiikkia vain ja ainoastaan sähköisesti. Tällä hetkellä kanavana on Youtube, mutta seuraavaksi pitäisi puskea biisit ainakin Spotifyyn. Kansitaiteesta (Youtube-videoiden taustakuvana laajempi versio kansikuvasta) ja promokuvasta (alla) vastasi sekä kuvauksen että käsittelyn osalta maanmainio Therwiz Design eli Mika Tervaskangas.
![]() |
| Kuva: Mika Tervaskangas / Therwiz Design |
Ja sitten ne biisit. Vihdoinkin! Silvuplee, vassokuu, pasaalsta, olokeepa hyvät!
Annetaan heidän olla rauhassa
Kallio
(Kallio on soinut radio Deillä.)
Pikkusormi
Hauskoja kuunteluhetkiä! Jos tykkäät musiikistani, pistä kommenttia, vinkkaa kaverille, "tykkää" tai tilaapa vaikka keikalle!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti