keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Vihdoinkin valmiit!!

JES!

Tämä on ollut todellisuutta jo muutaman päivän ajan, mutta todettakoon nyt ihan julkisestikin, että pitelen virtuaalisissa hyppysissäni valmiita biisejä.

Demonstroin edellä kirjoitettua.
Malttamaton kun olen, laitoin biisit heti promomielessä eteenpäin ja olisi ilmassa sellaista varovaisen positiivista ajatusta, että voisin ehkä saada parille radioasemalle biisejä soimaan. Jos ei muuten, niin ainakin testi- ja esittelymielessä.

Varsinaisen digijulkaisun ilmestymistä saa vielä tovin vartoa, sillä kansikuva uupuu vielä. Ajatuksena olisi julkaista biisit Youtubessa ja Spotifyssa + ehkä jossain muussa verkkokaupassa (iTunes, ...?) Kallio-biisistä on muuten ainakin jonkinlaisella aikataululla tulossa lyriikkavideo.

Ainiin: Artistinimekseni vakiintui sitten tylsästi "Onni Pyhälahti". Mitäs sitä turhaan nimeään sen kummemmin vääntelemään ja kääntelemään. Blogin osoitekin muuttui muotoon "onnimusisoi.blogspot.com". Onko tämä lopullinen muoto? Who knows.

Pitäisköhän sitten tekaista monen vuoden tauon jälkeen Facebook-tili, jotta pääsee sinne mainostamaan tekeleitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti